Friday, October 22, 2010

I LOVE U DEAR.....

sehari je lagi sebelum melangkah ke alam pertunangan...erm... so nerves. camne la agaknye dugaan yg akan dtg dalam ikatan pertunangan tu. seriesly aku btl2 mmg takut. takut nak pk. hopefully sumenye ok2. xmo ade perselisihan faham antara aku ngan dia...aku betul2 sayangkan die. erm..hopefully ditetapkan la hati aku n hati die supaya xde sape yg berubah hati.. takut bile dgr topik pagi HOTFM smlm..ckp pasal berubah hati..cite pasangan masing2 berubah hati. n aku pun penah alami kes macam tu. pasangan berubah hati. hopefully hubungan kami ni dijauhkan dari jadinye bende2 yang negatif. huhuhu...

proses merisik dah lepas..family B dtg merisik raya ke -empat baru2 ni.. time tu mmg nerves betul. hahaha.. xleh nak duduk diam. dalam bilik pun risau gak. time nak anta air punye la menggelabah. hahaha.. padahal bukan xpernah jumpe family B pun. hikhikhik.. cuak time tu. yela....first time dirisik n hopefully jadi yg last dirisik la. lps ni go to second step...majlis pertunangan.. hehehe..



semoga majlis pertunangan nanti berjalan dengan lancar..Amin....

I LOVE U B....

No comments:

Post a Comment