Tuesday, September 21, 2010

seminggu beraya....hehehe



Tanggal 10hb 9 1 Syawal menjelma..macam biase pagi raye tu keje biase aku adelah mop lantai..hahaha...pagi raye duk umah je..petang baru beraya dengan family, g umah nenek..tapi  raya tahun ni kurang meriah sbb anak2 buah sume xbalik kg hari raye pertama..tapi tahun ni yang bestnye B dtg beraya ke rumah raye pertama..hehehe...

11hb sept...raye kedua...harini besday mak gak..hehehehe...x raye ke mane2..tggu org dtg beraye je..petang g carik kek utk besday mak..beli kfc..malam celebrate besday mak..malam anak2 buah sume baru balik beraya kat kg..thanks utk family2 yang dtg celebrate besday mak malam tu..B pun dtg gak..hehehe..

Raya ketiga g beraye ngan abg2, adik beradik ke rumah nenek2 sedara..malam tu g umah pakcik n makcik yang duk kat bagan lalang...

Raye ke 4...13 sept 2010...siang g beraya ngan pakcik makcik, abg, adik ke rumah pakcik2 belah seremban...tapi ptg tu balik awal skit...sbb malam ade org jauh nak dtg..hahaha...jauh la sangat..hehehe... malam ni family B datang..bawak cincin tanda.hahaha..nervousnye..hepy betul dapat cincin...thanks B. I love u..

14 sept 2010...erm..hari ni xbuat pape..tapi i made one mistake today..huhuhu.. kenapala aku ikutkan hati sangat..kalau aku xikutkan hati aku, xdela aku burn 500 aku camtu je..huhuhu..sedih gile..malam tu balik dari seremban aku g raya rumah B. balik dari raye rumah B, B tegur salah aku trus aku menangis teresak2..huhuhu...sedih betul..pk duit habis camtu je..huhuhu..lps ni aku kene lebih beringat. huhuhu...

Petang ni nak g dating..dah ok skit dari perasaan sedih. walaupun aku susah hati. makan pun x lalu..petang g tengok wayang ngan B. tgk cite Madu 4.hahaha..bolehla..asal kan dapat dating.hehehe....xtau nak bagi brape bintang..ok jela...

hari last cuti raya..nak balik jb ke xnak..mak plak dah bising2...adei..packing barang untuk balik jb. hantar servis keta. kene plak RM250. adei..pokai aku.huhuhuhu..tu pun hutang ngan eril dulu.. malam drive balik JB...

Jumaat start keje...hahaha...tapi yg lawaknye ptg tu g Larkin, ambik bas balik Sban..B ambik kat Sban..hahaha...sampai rumah mak terkejut tgk aku balik umah balik.kihkihkih....

Sabtu...Odah dtg beraya ke rumah ngan mak die..bincang hal bisnes.. ptg packing barang nak g umah kak Long, ikut B. tido sana..beraya ngan family B...

Ahad, dari kajang trus ke Sban, carik barang..pusing2...830mlm balik JB.......

Isnin...start keje...


WAHH....diary suka duka selama seminggu..hahahaha....I LOVE MY FAMILY, I LOVE U DEAR.... hehehehe... 

No comments:

Post a Comment